جوک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوک
نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1396
بازدید : 61
نویسنده : محمد

یه توصیه ی علمی به آقایونی که میخوان برن خواستگاری
به مادر عروس بگین من فکر کردم شما خواهر بزرگترشین!
یعنی تأثیری که این جمله داره، کتاب های…و….و… در قبولی کنکور نداره

 

جوک خنده دار

 

 میگن تو جهنم یـه جـایی هس…
.
.
حالا ایشاالله خودتون میرین میبینین…
بگم بی مزه میشه…

 

جوک خنده دار

 

مورد داشتیم پسره میخواسته یه جوری به دختره بگه حجابت بیشتر رعایت کن
گفته:من دوست دارم بیرون میای از خونه لباس منطقی بپوشی
دختره هنوز داره تمام بازار و زیر و رو میکنه دنبال برند manteghi …

 

جوک خنده دار

 

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟؟؟!
میگه بیخیالش شو…
میگم چرا ؟؟
میگه چون کسی که تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !!!
خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم

 

جوک خنده دار

 

 حس میکنم اسم گردو رو شیرازیا انتخاب کردن. مثلا یکیشون دیده گفته اون چیه؟ شیرازیه هم گفته او گردو رو میگی؟

 

صحبتم با اون زنائیکه که میگن ؛

 

 


همه اقایون مثل هم هستن
نه واقعا یعنی بردپیت با عموقناد فرقی نداره

 

جوک خنده دار

 

 

ﺯﻥ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ میگه

از ﺩﺳﺖ ﺍﻳﻦ ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ،
ﺑﻬﻢ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﻛﺮﺩ

 


ﺷﻮﻫﺮه میگه ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻛﻪ ۳ ﻣﺎﻫﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺗﻪ ،
ﭼﻄﻮﺭ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﻛﺮﺩﻩ؟

ﺯﻥ : ﭘﺴﺘﭽﻲ واست ﻧﺎﻣﻪ ﺁﻭﺭﺩ …
ﻣﻨﻢ ﺧﻮﻧﺪﻡ ، ﺧﻮﻧﺪﻡ ، ﺧﻮﻧﺪﻡ ،
ﺗﻬﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ،
ﻓﻀﻮﻝ ﺧﺎﻧﻢ ،
ﺍﮔﻪ ﺳﻴﺮﺧﻮﻧﺪﻳﺶ ،

ﺑﺪﻩ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﺨﻮﻧﻪ laugh

 

جوک خنده دار

 

کنار خیابان وایستاده بودم
باخودم گفتم:

آخرین مدل ماشینی که در آینده سوار میشم چیه؟؟؟
.
.

همون لحظه یه آمبولانس نعش کش از بغلم رد شد.
روش نوشته بود
فکرشو نکن،
آخرش مسافر خودمی



:: موضوعات مرتبط: جوک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
farzad در تاریخ : 1396/6/9/4 - - گفته است :
سلام عزیز از وبت خیلی خوشم اومده به وب من هم بیا اگر از این وبم خوشت نیومد به دیگر وب های من هم میتونی سر بزنی: top120.mihanblog.com hamechiz.blogfa.com iranianblag.parsablog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: